torstai 29. tammikuuta 2015

Jupiterin perääntyminen 2015

Katselin noita vuoden 2015 miniefimeridejä (tulikohan se oikein) ja luinkin jostakin (Emilian blogista ) että Jupiter peruuttaa 12 astetta Leijonaan saakka (juuri nyt 18 astetta Leijonaa) mistä lähtee takaisin ja ehtii tänä vuonna jopa 23 astetta Neitsyttä saakka,

Siis se sahaa ja tekee puruaan minun Saturnuksella, Vestalla ja Plutolla kolmeen kertaa! Kamalaa ja ihanaa! Tämä on minun aikaani! Pluto muuttujana (kyllä, olen lopettanut tältä erää sekä joogan että itämaisen tanssin ja se antaa tilaa tarttua muuhun), Vesta itsenäistä hulluutta luomassa ja Saturnus perämiehenä pitämässä kurssia! Kun lisäksi nuo molemmat, Saturnus ja Pluto, ovat kolmiossa minun juurikarttani Jupiteriin, niin samaahan tekee myös vaeltava Jupiterkin.


Wov! Suomessa ei saa mahtailla, ei varmaan kartankaan hyvillä energioilla, mutta tuntuu, että nyt pitää toimia (niin teenkin, vaikka välillä laiskottaa). Nimittäin Jupiter tekee myös sekstiiliä työnakselilleni Vaakaan eli muistuttaa kaiken tasapainottelusta toiminnan suhteen, mutta antaa siihen rahkeita. Voi jukra minkä teinkin tänään, aivan intuition pohjalta erään ihmisen suhteen! Täytyy vain uskoa, että se oli parhaaksi kaikille, joita viikonlopun aikana tapaan ja ennen kaikkea henkilölle itselle. Tietyllä lailla ehkäisin häneltä erään toiminnon. 

Nyt kun Saturnus on myös niin vahvasti päällä, nuo rajoittavat tekijät on hyvä huomata. Ei aina voi ottaa avosylin vastaan ihan mitä vain. Kontrolli päälle ja intuition kuulemista! 

Mutta kyllä kannattaa kaikkien katsoa nyt kartalta tuon Jupiterin sahaamista, poimia hyvät muruset talteen ja käyttää hyväksi siellä missä se toimii, ja kun se toimii LEIJONASSA. Vuorovaikutussuhteet ovat ihmisen tärkein työmaa sekä toisen, että itsen kannalta ja kaikki haasteet siinä! Nyt Jupiter sosiaalisena planeettana on sitä osoittamassa, siellä soivat isot kellot (tai tuo  kuvan shamaanirumpu)! Kannattaa tarkkailla ja nähdä, mitä ympärillä on, lähteä liikkeelle, huomata kutsut, hänetkin, joka on vasta paukuttanut kritiikkiä ja arvostellut. Kiitosta tarvitaan, mutta toisen negatiivinen huomio on parempaa kuin yskänlääke keuhkotulehdukseen. Juuri siellä saattaa olla henkinen tulehdus, mihin toisen haukku kalahtaa. Se voi toimia tosi parantavana antibioottina henkisiin paiseisiin.

Hohhoh, miksi minä tuollaisia kirjoittelen? Tämä on minun astroblogini ja itselleni etupäässä noita asioita muistuttelin ihan intuitioni pohjalta. Minulla kulkee Jupiter eestaas Saturnuksella että Plutolla. Toisilla toisin. 

Toisaalta, etsin lohtua ja mahdollisia energisiä säteilyjä siihen haasteeseen, missä minulla on vieläkin Uranuksen oppositio MC:lle ja tulevana Pluton neliö MC:lle. 

Lynn Koiner sivuillaan tässä kertoo omaa tulkintaa Jupiterista, mm. roolien tarkkailusta Jupiterin tämän vuotisessa perääntymisessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen tosi iloinen kommenteistasi!