lauantai 12. tammikuuta 2013

Uskallan toimia!


Mars kolmio Keskitaivas eli työnakseli eli MC. Viuh! Tällainen energia pyyhkäisee kuin tulinen tuulispää ylitseni ja lämmittää niveleni, kipunoi mielensopukkaan ja tarttuu hiuksista kiinni viikon ajan.  Vieläpä avautuvana aloitteellisuutena.

Minua on viime päivinä kutsuttu pariin kolmeen paikkaan, johon myöntävästi olen lupaillut tulla. Mitähän siellä? Kunpa osaisin pitää suitsista kiinni. Olen itse alulle laittanut myös kolme seikkaa, pari pitkäntähtäimen juttua, yhden ajankohtaisemman. Siihenpäs tuota energiaa juuri nyt tarvitsenkin. Aiheet sopivat hyvin Vesimies-Marsimaiseen laajentamiseen ja itsenäiseen toimeen. Se mikä siinä on vaarallista, niin juuri tuo laajeneminen, mutta olen oppinut luottamaan Mars-Neitsyt ihka omaan energiaani ja sen mietintämyssyyn. Joka pelkää se ei toimi.

Itseluottamusta sitten tulee ’vanhuudesta’ ja kokemuksien kautta. Eikä siinä aina kuunnella nuorempia enää. Heillä on toisenlaiset pelot ja epävarmuudet taustallaan. ”Anna vain palaa siellä, missä siltä tuntuu, sillä jos asiat eivät nyt ota sujuakseen niin ei sitten koskaan”, ohjeistaa Tanhuan astrologia.

Samanaikaisesti tapahtuu sulkeutuva sekstiili työnakselia vastapäätä olevalle kodin akselille ja lupailee mukavia hetkiä kotona. Totta kai, kun poika pitää rokulia ja tulee ruusunnuppunsa kanssa tekemään remonttihommia (niitä tässä riittää) tuohon ’homehuoneeseen’ (nykyinen retrohuone) ja minä saan leekata mummon roolia. Ilmankos Tanhua sanookin: ”Monet asiat kodissasi rakentuvat ja korjaantuvat nyt melkein itsestään ja antavat sinulle mahdollisuuden keskittyä tekemään niitä asioita, joista todella nautit.”

Näin nuo kosmiset energiat kulkevat ritirinnan arkitodellisuuden kanssa. Joskus ainakin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen tosi iloinen kommenteistasi!