perjantai 1. helmikuuta 2013

Marsin uudet mahdollisuudet Kaloissa

Jotenkin minua kutkuttaa ja kihelmöi tuo Marsin saapuminen Kaloihin. Olenhan Rapu, jonka planeetta on Kuu. Ja olen Kalat-Kuu. Mars saapuukin tuota pikaa yhtymään Kuulleni, mikä on Kaloissa 2,47 astettaa vielä 2. huoneessa. Mitä lienee taas pinnan alla kolahtaa?


Jotenkin olen aina ymmärtänyt hyvin Kalat-ihmisiä. Minulla on useita ystäviä tässä merkissä. Myötäelän hyvin herkästi heidän maailmaansa, välillä kauhistellen heidän herkkyyttään ja vajoamista jonnekin saavuttamattomiin, välillä ihaillen heidän laajaa ymmärrystään ympäröivästä maailmasta. Kun Kalaa löydän omastakin maailmastani. Niin seurallinen ja menevä kuin olenkin, Kalat-Kuu vetää minua väliin muilta saavuttamattomiin. Tarvitsen tuon maailman. Se on samalla minulle se, mistä  juurillani vedän 'nestettä' ja päälaellani sitä suihkutan pois. Se huuhtelee minua jotenkin, putsaa, pesee ja vilvottaa. Sitten taas mennään. Tietenkin niihin vesiin voi välillä hukkua, ainakin jäädä kellumaan. Se, että Kuullani on hyvät aspektit Stelliumiini, pitää kuitenkin aina pinnalla.

Vaikuttaako Marsin toiminta nyt sitten tällaiselta? Vaikka se mennä jyllää ilman empatioita  kuin myös ilman kostonhaluja, niin löytyykö nyt sille esim. herkkyyttä toisenlaisuuteen, elämän monimuotoisuuteen, uudenlaisiin mahdollisuuksiin vai idealistisiin haaveisiin. Näitä sanoja löytyi Astrologian Taika-blogista ja paljon muuta varteenotettavaa tältä alueelta. Marsista Venuksen kera tietoa myös tästä.

Suurkiitokset hänen opeistaan! Ehkä löydän tietoa vielä muualtakin, jota voisin sitten omalta osaltani kommentoida.


1 kommentti:

  1. Luin Raimo Nikulalta, että vaikka Mars vaikuttaa Kaloissa luovuuteen ja impulssiiviseen voimaantumiseen, se kaikki vähän kuin vaappuu alitajuisten pelkojen vaikutuksesta. Moni vauhdikkaasti alkanut juttu voi sammua fobioiden vuoksi. Itsetuntoa ei löydykään loppuun saakka. Eikä Kalat-voima tuota edes huomaa, itse syrjäytyy usein muiden asioiden tieltä.

    VastaaPoista

Olen tosi iloinen kommenteistasi!