perjantai 5. elokuuta 2016

Toivon, että astrologia puhuisi totta!

Saahan aina toivoa!

Eikö juuri horoskooppejakin lueta suuren toivon vallassa? Jospa tuleva toisi jotain hyvää. Kyllä myönteinen muistetaan, varotuksia ei niinkään!

Minua pikkuisen jännittää huominen päivä. Se on valtakunnallinen avoimien puutarhojen päivä. Ja tässä minulla yksi sellainen. Tuskin ykskään kukka enää kukkimassa! Jokunen ruusu. Mutta siistinyt olen, paljon työtä tehnyt. Tietenkin sitä toivoo vieraita myös tulevaksi.

Siis toivon, että tämä Venuksen sekstiili Aurinkooni olisi totta huomisessa!

Luovuutesi puhkeaa kukkaansa tämän päivän kaikissa puuhissasi ja saat aiheellista huomiota osaksesi. Voit jopa hiukan irrotella tietoisena tavallista suuremmasta vetovoimastasi.



4 kommenttia:

  1. Hupsista vain! Astrologia on totta! Oli niin mukava päivä!
    Vaikka enhän minä näitä niin tosissaan ota...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Loppukuukausi sitten onkin neliöitä! Joten otetaanpa vähän tarkempi syyni.

      Poista
  2. Varmasti tuo toteutuu siun kohdallasi. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin teki! Astrologia on joskus pelottavat osuvaa, niin hyvässä kuin pahassakin.

      Poista

Olen tosi iloinen kommenteistasi!