sunnuntai 6. elokuuta 2017

Tulkitsen tämän toisin

Venus yhtymä Aurinkoni

Kerran vuodessa luovan energiasi täytyy päästä oikein kunnolla esille tavalla tai toisella. Nyt ei kannata turhia himmailla, jos veri vetää sinua elämän näyttämölle. Anna palaa vain ja ota yleisösi, sillä parhaimmillaan tästä päivästä puhutaan vielä vuoden kuluttua.

Noin kertoi minulle astro.fi- sivuston tulkinta. Ehkä olen oppinut. En voi ottaa enää yhtään tosissani noita yleisesti tekaistuja tulkintoja, vaikka ne ovatkin olleet minulle suuri opinahjo. Voihan tuossakin jotain perää olla, olen saanut kutsuja estraadille, mutta ne eivät kosketa elämääni nyt vielä.

Venukseen en ole yleensä paljoakaan paneutunut. Muistan kyllä Venuksen "Kukkakierroksen" valmiiksi kehittymisen kuusi vuotta sitten, sillä juuri niinä aikoina pystytin pienen puutarhakahvilani. Ehkä se oli jotenkin hyvin otollinen hetki.

Järjestys tällä hetkellä; Merkurius Neitsyessä 9 astetta, Aurinko Leijonassa 14 astetta ja Venus 6 astetta Rapua. Ovatpahan ihmeen hajalla tuo yleensä aika yhdessä kulkeva kolmikko. Mutta tuosta Venuksesta, sillä kerran vuodessahan se tulee yhtymään stelliumiini. 



Minä luen sitä näin:
Venus yhtymä Uranus Kaksosissa 7. huoneessa:  Esillä on ollut suunnittelu uudenlaisen tekniikan turvaamista tuleviin päiviini. En pärjää vuorovaikutuksessa muihin, jos ei puhelimeni toimi. En pärjää talven yli, jos vanha jääkaappini simahtaa. Niihin täytyy satsata. On ollut mielessä jo pitkään. 
Venus yhtymä Merkurius Ravussa 8. huoneessa: Liittyen edelliseen minulla oli apuna poikani. Nuoret tietävät kaikesta käytännön asioista paljon enemmän kuin me vanhat. Hän on ollut iso apu uuden tekniikan oppimisessa ja monessa käytännön asiassa. Luotan nuoreen tietoon. Se on yksi arvoni. Samalla myös annan valtaa nuoremman muodon- ja taiteentajuun suorittaa asioita.
Venus yhtymä Venus Ravussa 8. huoneessa. Rapu palaa usein menneeseen ja muistoihin, poimii sieltä kaunista ja lohduttavaa. Täytyy myöntää, että löysin vanhan ystävän, jonka kanssa on saanut käydä ajatuksia ja elämän inventaariota läpi monenlaisen taiteen saralla. Se on ollut tervehdyttävää. Olen iloinen tästä löydöstä.
Venus yhtymä Aurinko Ravussa 8. huoneessa: Tämä kaikki Venuksen edellä kulkeminen ja muihin karttani planeettoihin koskettaminen on yhdessä antanut minulle sydämen lämpöä, elämisen arvoa monella tasolla, josta nyt voin tätä Aurinkoni Isä-energiaa taas ammentaa. Samalla se haastaa pysymään minua rajoissa, sillä stelliumini on oppositiossa Jupiteriin, jonka kautta voin helposti innostua liikaa. Aina pitäisi muistaa arvojärjestyksestä huolehtiminen. Sitähän Venus ilmentää. Ja niinpä olen tehnyt sopimuksen hermoratahieronnasta pitemmällä tähtäimellä. Mitä voin tehdä jos ei keho ole terve? Kehon energiat pitää saada kohdalleen. Mitä teen sillä ympäristölläni jonka olen saanut hoidettavaksi (8.huone), jos en huolehdi läheisimmästä omaisuudestani, kehosta (2.huone). Siellähän on tuo Kuukin ollut Kauriissa.

Näin katselin Venusta. Olenkohan jotakin oppinut? Jos osaan hitusenkaan tulkita omaa karttaani ja transiittejani, niin voisin osata katsoa toisenkin karttaa.

Edelleen omanapakeskeisyydessä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olen tosi iloinen kommenteistasi!